måndag 20 december 2010

Härligt

Wehoo jag hittade energin igen. Den hade gömt sig bland tvätten.. hm hur den nu fick för sig att gömma sig där...
Igår var jag ute och handlade julklappar, sambon var hemma med lill tjejen som är sjuk..
Det gick jätte smidigt att handla.. Idag tänkte jag åka och handla maten när sambon kommer hem från jobbe... Om han slutar normal tid hihi.. Som egen så vet man ju aldrig när han slutar.. i Början tyckte jag det var skit jobbigt att inte veta när han slutar, nu är det en del av vardagen, å jag är glad om han hinner hem innan jag somnat.. Tänk vad man vänjer sig...

Jag är hemma med lill tjejen idag då febern inte vill ge sig.. Förkyld, jätte ont i huvudet och feber.. Hoppas bara hon hinner bli frisk till julafton..
Eller att ingen annan i familjen blir sjuk...
Idag skall jag gosa mycket med lill tjejen lovade henne det i går kväll..


Kram Paula

3 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Vad skönt att energin återvänd.
Nu önskar jag Dig och de dina en riktigt GOD JUL från mig o de mina.

Kramiz Kramiz Kramiz i massor!!!

Carina sa...

Vad härligt sprudlande du låter...det blir en underbar jul!
Hoppas lilltjejen piggar på sig så att hon får njuta av julens alla hemligheter!
Ha det bäst!
Kramen.

Herr Nilssons Fru sa...

Hoppas allt är bra med syster yster...alias tvillingskälen.
Har ju lite koll på dig på FB..hihi
Go fortsättning o kramiz