fredag 17 december 2010

Vem är energi tjuven????????????

Har fått slut på all min energi... vem är tjuven???
Borde ha hur mycket som helst.. Har INTE handlat klart julklapparna, har definitivt inte handlat maten.. så mycket som borde göras men jag orkar bara inte.... Jag älskar julen och skall dessutom ha den hemma i år.. Har sett fram emot det. Men just nu vill jag bara få en dag ledigt och åka och handla allt som behövs.
Ja ja imorgon känns det säkert bättre igen.. och energin har infunnit sig...
kanske skall planera dukningen så kommer allt igen ... hihi...
Kram Paula

2 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Kära hjärtans tvilling, nu är jag här o håller om, spruta energi o styrka ...............
Du ser genast lite piggare ut ju!!!!
Jag har energi men gör allt annat än de jag ska..hihi...
de e lungt jag hinner.

Kramiz Kramiz

Carina sa...

Jag känner så väl igen mig i det du skriver...jag som alltid ser fram emot julen och tycker att det är så mysigt - har inte alls hittat den känslan ännu till denna julen...
Men det blir nog bättre imorgon - då ska Dottern och jag ta en tur in till staden och kolla på julklänningar! Ha det bäst!
Kramen.