måndag 21 februari 2011

Äntligen

Äntligen skall vi träffas, ikväll blir vi fyra "galna" tjejer som skall träffas och fika...
Äntligen säger jag för vi har försökt länge.. Iallafall jag och lilla sessans mamma. (som går att läsa om) Hon har ju varit med lilla sessan i fem månader på sjukhuset. (fy tiden går fort) Å varje gång som jag skulle ha åkt ner och hälsat på så har någon i familjen blivit sjuk..
Men idag så är vi som sagt fyra stycken som skall träffas och skratta och tjöta... Så nu skall jag hoppa i en dusch och göra mig iordning...
Kram Paula

3 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Så gott, hoppas nu ni får så trevligt så...oh många go skratt o tjo o tjim.

Kramiz

Carina sa...

Riktig vardagslyx att träffa goda vänner och prata av sig lite ;)
Kramen.

Anne sa...

Plötsligt händer det...;-)