lördag 30 april 2011

Tid tid tid....

Oj nästan en månad sedan jag blogga... tiden springer i 320 försöker bromsa men går inte.. Kanske dax för broms byte...

Försöker febrilt blogga från min telefon men det går inte.... skall försöka lösa detta så kanske jag hinner mer...
Min lilla data känner sig nog som teven i reklamen för (tror det är HTC) ..

Lilla söta dockan som jag skrev om tidigare i våras eller vintras som kämpar mot leukemin. Har tyvärr inte svarat på behandling. Hon har några månader kvar.. Idag fyller hon 3 år.. Ett jätte grattis till henne... Kram gumman...<3

I veckan som kommer har vi fullt upp. Läkarbesök för lill tösen, studentbal för stora tösen och STUDENTEN.
Kort kommer det lovar jag...
Ha en underbar dag i solen.. kram kram

2 kommentarer:

Carina sa...

Ja, det här med tid är ständigt en bristvara! Tiden rusar iväg...men när man läster om den lilla så bleknar alla småbekymmer man har...

Ser fram emot bilder på fina studenter!
Ha en trevlig helg.
Kramen.

Herr Nilssons Fru sa...

Nej ...varför dessa eländiga sjukdommar o ett så litet flickebarn..vad är meningen med sånt?? Hoppas på mirakel...

Tiden är till för att utnyttjas, ju mer man hinner ju bättre är det väl``++ eller???

Kramiz du tvillingskäl