tisdag 29 juli 2008

Åstol!!

Idag har sambon, lill tösen & jag, plus tre familjer till, Varit ute på Åstol å badat & solat. Middag blev det på Åståls Rökeri. Helt underbart. När vi åkte hem då börja det regna lite smått, åskan hade vi hört ett bra tag... Jag gillar sådana här utflykter, tyvärr blir det sällan. "Grabbarna" tyckte det kändes som om dom hade semester, fast dom hade jobbat morgonen. "tjejerna" retade dom lite eftersom vi har semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tittar man riktigt ordentligt mellan flaggstängerna (den längst till hö) så ser man regnbågen.
Naturligtvis glömde jag kameran, så jag fick ta lite kort med mobilen.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Vi har sagt i flera år att vi skall åka till Åstol... Får nog göra det snart ;O)

Anonym sa...

ja var också på Åstol då!!! Fast jag såg aldrig dej...