fredag 8 augusti 2008

Dressman

Imorgon skall vi på bröllop Å idag kom "sonen" & jag fram till att han inte hade något att ta på sig. Jeans gick bort, det står kostym på inbjudan... Så vi åkte in till staden för att shoppa. Lättare sagt än gjort. Men på dressman där hittade vi fin byxor & skjorta. Jag fick många goa skratt utav kommentarerna ang byxorna..
- Fy vad konstiga dom är, sitter kanske bra (Man kan inte visa kallingarna i fin byxor). Får se om jag får lägga ut något kort på honom, finklädd. (Kanske ett fintklätt & ett vardags klätt)

Ännu mera skratt blev det när jag pratade med hans mamma i telefonen. (Japp vi pratar med varann) Skrattade så Felicia frågade varför jag var ledsen.....

Ha en fortsatt trevlig dag.. kram Paula

5 kommentarer:

Sarah sa...

Tonåringar är ju för roliga. Ha så kul på bröllopet, kram

Paula sa...

Tack Sarah, ja man får mycket glädje men även "elände" men det är värt varända tår...

zαnуα ♥ sa...

Glöm inte att ta massor av kort på honom! vem vet när man får se honom i byxor som inte visar hela rumpan ^^ ;)
*kramar*

Anonym sa...

zanya lovar att vara en flitig fotograf... han kom å vissade upp sig för en liten stund sedan i kläderna en riktigt snygg son du har. Du kan vara stolt. (nu får många huvudbry när dom läser... hahahha...) kram från Paula (stolt bonus mamma)

zαnуα ♥ sa...

lol
Du är bara för go du gumman :D jag är stolt:D och väldigt glad att min son har dig som bonusmamma :)) ...och nu är det nog många som kliar sig i huvudet ja.. ;))*kramar*