söndag 19 februari 2012

Sora tösen är hemma igen från Tyskland med sig hade hon en kol svart skönhet på fyra år med bra stam och ett sto dessutom.. Undra om mamma får ta ett föl???
Efter att ha provat fritt fall i asfalten i november. Är jag igån och jobbar halvtid. Gick helt sjukskriven i två månader...
Axeln som blev mest skadad vill inte riktigt vara med till 100 procent ännu...
Just nu vill jag inte ens gå utanför dörren det är ju ISGATA överallt och känner inte för fritt fall igen....
Men Sophia jobbar på Göteborgs Horse Show, så jag är hästskötare...

1 kommentar:

Herr Nilssons Fru sa...

Kul att se dig här, de var inte igår. Oh hon fick med sin en ny skönhet hem, mysigt. Jag saknar min ridning jättemycket...:(

Skönt du är relativt bra igen, se nu till att hålla dig på benen i halkan.

Kramiz