torsdag 20 januari 2011

Oj hoppsan sa!!!!

Inte ofta jag lägger mig knall fall. Men nu har det hänt.. La mig i måndags efter att ha gått hem från jobbet och sov i elva timmar... Idag torsdag är jag på benen, är fruktansvärt trött men jag har klarat av att vara uppe hela dagen...

Vad hände?? Ja säg det, ont i hela kroppen, huvudet, halsen, luftrören, fruktansvärd hosta, ont i öronen. MEN ingen feber. Kändes som om jag hade 40 g feber. Men icke... Helt totalt utslagen blev jag iallafall...

Stora tösen har verkligen blivit stor nu... Förra veckan fick hon sitt körkort. Allt har gått så fort. På tre veckor tog hon det!! Så duktigt gjort.. Är numera en jätte stolt och billös mamma. Haha

När hon fyllde 18 år så kändes det inte så mycket, MEN när hon tog bilen förra veckan och sa hej då jag åker nu, då fylldes ögonen med tårar och frågan ploppa upp i huvudet. Hur gick detta till??? Hur blev hon så stor??

I två veckor har hon varit hos sin tränare i Skene på praktik. Denna sista veckan har även ShereKhan varit med. Hon har ridit och är jätte nöjd med honom.. Så roligt, för nu drar snart tävlings säsongen igång med honom... Skall bli så roligt att få höra vad domarna anser om hennes lilla bäbis...

Hoppas att ni har det bra i kylan.. Tänk om våren ville ta och kika fram nu... så kanske vi slipper alla förkylningar.. och all is... Mmmm tänk snart är våren här..
Kram Paula

1 kommentar:

Anne sa...

Härligt när man kan vila sig frisk..:)

Kramizar