lördag 29 januari 2011

Felicia är nöjd och glad

Idag har vi varit på ridskolan. Felicia har börjat rida där igen fast på lördagar istället för måndagar.. Ville egentligen inte boka upp helgen, men hade inget val då vi inte hann måndagar..
Roligt tycker hon det är.. Perfekt för mig får ju lite motion på köpet när man springer brevid henne.. hihi

Min kamera har gett upp hoppet helt nu. Eller lättare sagt blixten har gett upp.. Lite tråkigt för ibland behövs den ju faktiskt..

Lilla Isabel som jag skrev om längre ner mår bättre. Hoppas att hon/dom snart kan lämna sjukhuset. Tackar er för era bidrag till hennes insamling. Tack Tack..

Det händer inte så mycket just nu mer än jobb, hem och familj..
Så skönt att vi går mot ljusare tider så man får mer ork.. eller mer lust att ta sig ut mer..
Förra helgen gick vi bort till sambons kusin och spela kort. Vi konstatera att under sommaren så spelar vi kort, men under vintern blir vi tråkiga och inte orkar ta oss ut... Riktigt roligt var det. Trots att jag förlorade..

Kram Paula

4 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Här är de nog lite tvärt om. Mycke spel på vintern inget på sommaren.
Kul du gör dig hörd i bloggen då och då varjefall...mellan allt annat.
Kramiz tvilling

Anne sa...

Långt att gå på vintern, jämfört med sommaren alltså..;)

Kramizar Sommargrannen

Carina sa...

Januari har gått otroligt snabbt förbi trots att jag mest har suckat över hur tråkigt det är...det blir ju liksom lite upp till sig själv vad man gör det till! Att träffa trevliga vänner gör ju det hela mycket roligre!
Kramen.

Paula sa...

Anki skall försöka att göra inlägg så mkt jag hinner...

Anne lika långt att gå sommar som vinter tror jag.. Vi har lyckats bosätta oss bra. hihi

Carina visst har januari sprungit förbi.. Å ja du har rätt man får inte roligare/trevligare än man gör det till...