lördag 12 februari 2011

Där rök den sovmorgonen.....

Så kom då helgen igen...
Igår var det jobb igen.. haha kommer att göra om hela hemmet en tid framöver..
Gjorde jag om tvättstugan efter att ha kört maskinen en annan gång.. Får se vad som görs om nu?!

Tänkte länka till inlägget om tvättstugans förändring men hittar det inte.. Kan det vara så att jag glömt visa er kort på vår snygga svarta tvättstuga?!? Har ni sett dom? eller har jag glömt lägga ut dom??

Igår kväll åt vi pizza/kebabrulle.. så gott...(alltså inga recept idag) Sen hade vi film kväll först såg vi Skönheten & Odjuret.. Sen tittade vi på Alicie i underlandet men den somna vi till allihop. Hihi
Fredagar är man trött på..

Idag jobbar sambon, han gick upp vid fem.. Jag vaknade till somnade om en liten stund.. Gav upp när vid halv sju.. Då gick jag upp... Aaaa lördag när man kan sova...

Har inte fått gjort något här hemma ännu, bara tagit det lugnt. Druckit kaffe och kollat lite på datan... Ganska skönt att göra det i lugn och ro.. men hade ju hellre sovit lite längre.. Felicia vaknade vi åtta. så nu kan jag börja röja runt här hemma..

Idag står ridskolan på schemat, sedan vila.. tror jag.
Borde åka och titta på en ny kamera, börjar bli tråkigt att inte kunna ta kort.. just nu har jag bara telefonen att ta kort med...


Kram Paula

3 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Hej lill tvilling!!
Din svarta tvättstuga har vi inte sett röken av så fatta kameran o fixa de va..*ler*.
Jag har svart golv i min, klikers, de räcker annars blev de nog svart värre där, för fönstret är så litet så. Däremot vill jag gärna fixa annan färg nu för den är ju flera år gammal. (de vågar jag inte säga till mannen,hihi)

Jag har My little ponny om du vill låna, har inte sett den själv ännu. men skriver lite om den idag..

Ja fredagar är man trött allra helst om man inte sover natten innan - jag vet.

Ridskola önskar de stod på i min kalender också idag, hade varit kul med lite lektioner igen.

Kramiz

Herr Nilssons Fru sa...

förlåt de stod ju att du inte hade någon kamera...hihi..

Carina sa...

Så typiskt att inte kunna sova när man får! Så där är det ofta nu för tiden tycker jag! Kan det vara åldern ;)
Riktigt snygg tvättstuga...nu inser jag att det är dags att ta tag i vissa bitar här också!
Kramen.