onsdag 2 februari 2011

Mums riktigt gott!!

Idag gjorde jag pannkakor till lunch, till dom hade vi sylt och grädde smaksatt med choklad... (klicka på länken ljus grå text för att läsa mer om den)För mig är det en nyhet men en vän sa att den kom ut i Oktober... Haha missat den totalt.. Men underbart god var den...


*

*


Felicia åt en pannkaka med sylt och socker. Grädde är bläää, hon ville inte ens smaka.. Idag har hon fått behålla den lilla mat hennes mage har fått.. Så vi håller tummarna att magsjukan är över. Men än har det inte gått 48 timmar så vi är hemma ett dygn till..
Kram Paula

3 kommentarer:

Carina sa...

Jag har inte heller sett den förut...kanske är något vi ska testa i helgen!
Hoppas hon är piggare nu den lilla prinsessan!
Kramen.

Anne sa...

Här vispas det pannkakssmet i dag, inte jag då, kan ju som bekant inte steka pannkakor. Det ska serveras jordgubbsgrädde till dem. Nej, håller mig till att spackla skarvarna där vi slog igen en dörr i går.. ;-).

Kramizar anne

Herr Nilssons Fru sa...

Oj har ni haft kräksjuka, vilket tur jag inte varit här då o blivit smittad. Hoppas alla är bra nu.

Vispgrädde med choklad, har sett dom men inte smakat, vanligen gillar jag inte när de smaksätter saker med choklad men ja, de där lär väl dyka upp framför min mun förr eller senare endå. Choklad ska vara i fast form o heter Marabo Mjölkchoklad..mmmmm ums.


Kramiz tvillingskälen på andra sidan Sverige.