torsdag 10 februari 2011

Underbar butik...

Igår var jag "ledig". Passade då på att åka en sväng till en underbar butik Mia Maräng

Där finns mycket fina saker, kläder & smycken.
Kika in på hennes blog..

Har förälskad mig i ett par kängor hon har bara sååå underbara, måste pröva dom nästa gång jag är där...

Bilden är från Mia Maräng..
Med mig hem igår hade jag detta underbara fat och två krokar (ej på bild) Boken hade jag sedan tidigare och tyckte att det passade att lägga den i.. Vad tycker ni???

Att ha den på kistan var bara en självklarhet..

Här är ängeln som fick följa med hem häromdagen (dock inte från Mia maräng) Skall köpa en sittande ängel och spraya lampan vit. Sen är jag nöjd med sakerna på kistan... Kanske en liten bricka med en blomma på oxå.. Men that´s it...


Kram Paula

2 kommentarer:

Carina sa...

Åh, så fina saker! Det verkar som en butik i min smak...det hörs ju liksom på namnet ;)
Kramen.

Mia Maräng sa...

Hej!
Åh var det du som var och handlade...
Jag lägger till din blogg på min sida och själv klart så får du låna en bild.Jag hoppas att vi ses igen.
Kramiz Mia