fredag 21 november 2008

Idag är det ingen rolig dag!!

Vet inte vilket ben jag skall stå på. Varje steg jag tar gör fruktansvärt ont.. Om bara kylan kunde hålla i sig så försvinner det eller det blir bättre iallafall. Men när vädret är en dag kallt en dag varmt så gör det fruktansvärt ont i mina knän. Det brukar som sagt "ge sig" när det varit kallt ett tag. Så tills knäna "vänjer" sig vid kylan så är det bara till att bita ihop.. Borde vara van vid detta laget har ju haft knäproblem i 22år. Och ständig värk i ca 13år. Men man vänjer väl sig aldrig, har bara blivit mera "smärttålig". Under vinterhalvåret är det mycket sällan jag är ute på promenader. Så bilen används flitigt,även om jag har gångavstånd så används bilen. Börjar gärna med termobyxor tidigt.
Färdig gnällt, nu skall jag ta ett varmt bad och hoppas på lite lindring.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uch, värk är verkligen inte roligt. Hoppas de ger sig snart.
Bad? brrr, hoppas de inte var utebad. Nu ska jag framkalla bilder. Vi har fått SNÖ!!!


Kram Anki

Anonym sa...

Stackars dig! Här får du en jättekram av mig...
Hoppas att badet lindrade din värk lite iallafall.

Kram Carina

Anne sa...

...å ändå var det fredag, inte ens det hjälpte... det värsta med "bara" värk är att det inte syns utanpå, så folk fattar inte att man har så ont...
Man kan ju inte ständigt gå med kryckor eller armen i gips för att det ska synas..;)

Ha en så go helg du kan.

Kramizar Anne