fredag 21 november 2008

Kram


Ragnvi behöver en bamse kram idag.
Denna gruppkram är till dig!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Meeen, klart jag inte misstycker!!
Tack snälla söta rara du! Goaste!
Tänkte på dig i morse...innan jag bloggade...nånstans måste jag ha läst om dig o lymfkörtlar...sen skriver du till mig o berättar! Tack för att du delar med dig!
Nu har jag klickat på länken du sände med, men jag ska backa lite senare o läsa vidare hos dig!
Tusen kramar till dig!

Anonym sa...

Ja uch, de är när det är som allra svartast och jobbigast som man måste plocka fram sin styrka.
Att få sånna besked är fruktansvärt oavsätt om de gäller andra eller en själv.

Håller alla tummar o tår för henne och hennes tillfrisknad.

Oh kramiz till Dig med!!

Anki

Anonym sa...

Hej nu är jag här igen! Måste åter få tacka dig för dina ord hos mig!
Förstår att du verkligen vet vad du pratar om....
Aldrig trodde väl jag att jag skulle få sån respons på bloggen!
Goda vänner har jag även om vi inte träffas var dag! Dom och alla bloggvänner är guld värda!!
Hoppas dina knän blir lite bättre snart!
Kramen!
PS. Min mejl är: ragnvi.engstrom@soderhamn.com

Anonym sa...

Ja, en kram till henne - och till alla andra som också behöver det! :-)

Solen tittade faktiskt fram här också så småningom, och det är iskallt (i vinden)... Brrrr!

Anonym sa...

Hoppas Du är bättre i benen.
Man är ju i så stort behov av dem, så det blir krångligt när de inte är som de ska.
((alltså nu vet jag faktiskt vad jag pratar om, för en gångs skull) ja ibland dummar sig mina ben. Antagligen för min arbesställning. De mår faktiskt bäst när jag rör dem.
Dina ben är av annan kaliver och jag tror du får lida ofta för dem, inte kul. Jag har alltid önskat att jag hade makt och möjlighet att bota all värk, alla sjukdommar, utrota dem helt enkelt.
Då hade man ju varjefall gjort värdens gärning här på jorden.
Men men, tyvärr...

Önskar Dig en fortsatt underbar helg, utan värk o bara glädje.

Kram o Kramiz från Anki N