fredag 11 mars 2011

Hemma ett tag.

I onsdags blev lill stumpan opererad. Hon var jätte duktig.. La sig på operationsbordet, låg där och prata en stund. När masken kom fram tog hon två andedag och sen fick hon ångest ville inte. Men somnade snabbt... Usch hatar verkligen att söva dom små...

Hon vaknade upp och var jätte duktig, bad mig klia hon visste att hon inte fick göra det..
Vi var hemma på eftermiddagen igen..
Igår sov hon mycket. Öppnade det icke opererade ögat i går kväll... Hon var duktig och tog sina droppar och salva i ögat morgon och kväll.. trots att hon inte vill öppna det op ögat...

Idag är hon mycket piggare och ligger nu och tittar på teve i vår säng...

Ha en bra dag mina vänner..
Kram Paula

5 kommentarer:

Anne sa...

Stackars tös..hon börjar väl bli van vid att opereras..

Krama henne från de fyrbenta.. <3

..och oss tvåbenta förståt..;-)

Carina sa...

Så duktig...inte är det kul men hoppas att hon mår bättre nu!
Kramen.

Herr Nilssons Fru sa...

Så skönt de gick bra o vad duktig hon är MEN min tvilling...hon är inte så flitig bloggare..haha
Jag saknar dina fotsteg hos mig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Kramiz

Ragnvi sa...

Hoppas fortsättningen har gått bra också!
Kramen!
Ragnvi

Carina sa...

Hoppas allt är bra med er!
Kramen.